louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Back

Publicerad 2013-07-03 13:42:13 i Allmänt

Så nu är jag tbx efter en liten blogg stop sakimojs, Har ej haft til ork eller vilja att skriva nu på ett tag så de blev så här då!

Men aa igår så va jag i stan me ylva basira maxine sigrid leo och oskar :3
Och de va ju trevligt som fan m.m, nu så sitter jag på mitt rum eller aa "Rum" och skriver lyssnar musik och glor bilder, gör mycket samtidigt vettu!
Men japp, imorgon ska jag till min flickvän och va hos henne! sen så på fredag ska jag till min moster o va där i helgen o hjälpa till lite me djuren där :3 de ska ju bli mysigt tycket jaaag!

Men aa jag har en youtube kanal nu som jag kommer lägga upp videos på, och de kommer bli mer videos en vanliga inlägg så aa, för jag har oftas ej tid att skriva eler så mår jag ej så good för att ta mig tid så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela