louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

sola

Publicerad 2013-06-03 17:10:33 i

tjo ligger nu o solar lite på uteplatsen hemma! fett varmy just nu för solen står på. tror de visade runt 42 grader för en stund sen xd och nu är solen mitt här på uteplatsen xd så jövla varmt. men jag sitter eller aa ligger mellan två stolaf och dricker massa dricka :3

Imorgin blire skolan dårå och sen onsdag me. men sen på kvällen äre elins student så blir o åka oå de me. då kommer hel tjocka släkten. ska bli kul :)<3 Kommer la komma upp litr bilder och sån skit <3

men nu ska jag försöka sola lite så vi hörs

hare fett brah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela