louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

fucking natt ätare

Publicerad 2013-05-30 23:32:00 i Allmänt

okej lol äre någon mer en jag som typ bara äter sent på kvällen/natten?
För jag måste alltid gå upp 22.00-05.00 och äta xD
Vet ej vrf men jag är typ bara hungrig på nätter o kvällar, kan lixom gå hela dagar o inte äta men sen när jag ska sova så är jag hungrig xd! men sen när jag ätit så mår jag illa igen xd!!
OHHHHH ILANDSPROBLEM!!!

Och nu flippar min kattunge på mina gosedjur xd (JA JAG HAR GOSEDJUR! JAG HAR EN PONNY ME ROSA MAN O SVANS SOM JAG FICK AV YLVA I JULKLAPP!! <3)

HAHAH lololol de ser kul ut xd
Bara jag som är beroende av frukt? ingen? du? ingen annan en jag?
Okej...:(
Nemen asså jag kan äta typ 8 frukter åt gången...mamma löper hem en påse äpplen o dom är slut på 3 timmar typ....Hur orkar jag...Aja...de är la ba jag o mina problemos!

Men nu ska jag äta klart o sova!!

GODNATT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela