louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Godmorgon :)

Publicerad 2013-06-10 07:00:00 i Allmänt

Hej hallå tjenare!
Vaknade precs och aa har ej gjort ett skit
Har ej bloggat på några dagar pga internetet har fukkat ur! och jag har ej haft tid och ork tyvärr!¨

Men iförrgår och igår va min tjej här o sov över, de va mysikgt som fan, har saknat henne som faaan!! <3

Men aa idag äre skola, imorgon äre fotbollsdag typ...(USSSHH) men man kan ju ba kolla på :3

Okej på torsdag äre avslurtning och fredag "Utspring..." vrf i helvete har man de ba för man slutar 9an....korv!

Men aja de kommer la bli bra, mamma tror jag ska ha klänning på mig ahhahahah!! aja de blir ju tshirt kortbyxor och trocktröja som vanligt ;) eller om jag hittar någonting fint snart! :3

Men aa Jag har dampat på två låtar sen don kom ut asså o de är thrif shop och Here's To Never Growing Up

efheifhaslrfsjlrghdfj DOM ÄR BÄST okej xd!! <3

Nemen aa så då vet ni de då asså!
Men ska gå till bussen nu! så hörs vi senare! <3

Bjuder å en överredigerad bild på mig xd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela