louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Dom är tre senaste dagarna

Publicerad 2013-06-06 16:12:13 i Allmänt

De har variy kaos om jag säger så domma dagarna, de varit bråk hit o dit och massa saker!
Men aa igår va jag på elins student och de va jätte trevligt, man va ju ba tvungen att sätta på sig ett leende och se glad ut, sen åkte jag min ena morbro hans tjej och hennes dotter, mina kusiner Elin och tindra och badade innan vi drog hem till min ANDRA kusin malin och grillade, så sov vi alla där och hade mysikgt, 
På morgoen vaknade man upp av att tvillingarna (liam och noel) på 3 år kom o hoppade på mig (Malins barn)
Och man va ju illa tvungen o kliva upp kl halv 8 xD så åt vi lite och sen gick jag tindra o tvillingarna till en lekpark o gungade lite :)
 
Men aa de har varit mycket i skolan me så betygen sätts o allt! så fått jobba bara svenska i 3 dagar nu så jag får G iaf :3
 
Så får jag bara hoppas som fan på att jag kommer in någonstans :) 
 
Men nu ska jag äta lite o glo film så skriver jag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela