louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Skola skola skola......

Publicerad 2013-06-05 08:35:56 i

Sista dagen udag på veckan dårå. Så blire la o va hemma..efter som min mamma dampar sönder...!
Så vi får la se hur detta blir...!
Skulle igentiligen på student men fan heller när mamma är såhär..!
Aja nu skitter jag i detta...Ibland känner jag bara för o slänga mibilen åt helvete o ba dra någonstans. så ingen veg vart. Vet dock inte hur de ska gå till...!
Men vfan jag orkar ej me detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela