louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

kvällen som vanligt

Publicerad 2013-06-04 23:31:37 i

jaha då sitter man som vanligt här på kvällen o skriver!
idag va jag me ylva. de va fett mys. vi badade fikade färgade hennes hår och stutsade stutsmatta :)
de va mösigt som fan. imorgon ör sistadagen denna veckan sen har vi ba nästa vecka kvar. Men som tur är så är de inga mer lektioner nästa vecka.

imorgon är sista chansen innan betygen sätts :3
Får veta en sak. och de ör att jag har C i engelska!<3

jag ba "WHOOOHOOOPPPPP!!" De va gölligt ;) och jag blev väldigt glad :3
mwn aa hoppas som fan att ja kommer in någonatans!!<3<3

men aa skriver imorgon

bye!!!:3<3<3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela