louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

-

Publicerad 2013-06-07 15:54:49 i Allmänt

Sitter hemma och väntar på att mamma ska komma hem så man kan snacka me henne..
Hon är tydligen ute oh cykler eller någonting....
Men aja, funderar på att gå ut o gå en runda, kom utanför dörren sen gav jag upp för de va så jävla varmt ute...

Sitter och ba dör av värmen här inne :( inte kul alls asså, imorse va jag gay o tog på mig klänning, 5 min senare tog jag av den o tog på en skjorta ist xd!!!

Men aa vet ej vad fan jag ska skriva om så aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela