louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Allt från tå till panna

Publicerad 2013-05-27 21:31:07 i Allmänt

Hej hallå tjenare,
Sitter o smsar snapchatar kikar och bloggar på samma gång!
Detta går bra som fan asså

Nemen min dag idag har la varit helt jävla okej!!
Va i skolan, sen slutade vi och jag o Felicia åkte in till stan!
Fick låna en av hennes mobilen (samsung galaxi s2)
Och de va fett snällt xd :3 och vi träffade i stan min flickvän och några kompisar :3

FRÅGA FRÅGER TILL FRÅGESTUNDEN PÅ MITT FÖRSTA INLÄGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela