louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

påväg mot skolan!

Publicerad 2013-05-28 07:31:36 i

Såhär...vaknat fixat mig druckit kaffe o nu ska jag gå till bussen!
möte me skolan idag då...de ska bli kul eller någonting tror jag. på fredag blire la att jag o min tjej är hos typ min moster eller mormor och myser och glor på blommor och djur xD nemen aa! men nu ska jag se vart jag går så att jag ej går i någon vattenpöl för mina skor är sönder idag :(

kram<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela