louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Snsrt sova

Publicerad 2013-05-28 23:44:21 i

Tjo tjena hallå
ligger i min soffa på rummet o lyssnar musik o smsar me folk. Ska la snart sova tror jag! blir kanske att dra till skolan imorgo ifall jag orkar har fortf sjukt jävla ont i magen asså.:(
Försöker ladda upp frpgestunds videosarna men de dampar men do. kommer ikväll/inatt/imorgon morgon någon gång de är 3 delar!<3

om jag drar till skolan imorcon blir de nog me att jag drar till stan o träffar min underbara flickvän. Så de hoppas jag på iaf!!<3<3<3

älskar henne mest av allt i denna världen och hon är bara min!!<3<3










Du är mitt allt älskling. Skulle ej finnas om de ej va för dig. Du är den enda för mug gumman. Vi klarar allt tsm!!<3 Tack för att jag får vara din!!<3

Ett plus ett är två och vi ör ett tillsammans!!<3<3<3


Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela