louisegroonborg.blogg.se

Hej, detta är då min blogg välkomna typ xd Jag har en till blogg som är låst som bara är för mina närmsta vänner som jag ba skriver saker som jag känner för! Men här kommer jag alltid skriva, göra videos ha frågestunder m.m Kommentera sprid o följ :3

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2013-05-27 19:54:00 i Allmänt

Hello mina små bubblor :3 (Ja jag gilllar bubblor)
Jag är då louise "Tjenare"
Jag bor mitt i skogarna och ska nu börja skriva på denna bloggen!
Kommer la ej va så intressant för lixom vfan!
Men aa jag gillar färger (På mitt hår iaf) jag har så haft typ dom flesta färgerna men jag älskar att ha rosa :)(vilket jag har nu)
 
Jag har en underbar flickvän "VA,VAFAN, ÄR DU LEBB ELLER???"
Japp jag är lebb! Hej godag om du ej gillar de kan du stänga ner! :3
 
Men aa jag har en underbaf flickvän som kallas max,maxine,maxis,emma vafan man nu vill kallar henne!
Jag har underbara vänner o en fin liten konstig familj som ligger på typ 6 pers!
 
Men aa om de är någon som vill ha frågestund för att få veta lite mer om mig så kan ni kommentera detta inlägget! (IMe frågor! så kommer de en video idag imorgon eller på onsdag beroende på hur mycket frågot de blir)
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-05-27 19:54:50

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: big momo

Publicerad 2013-05-27 20:18:45

jag är en big momo mitt kära barnbarn du är min big garndchild <3 <3 <3 momo älskar dig

Svar: HAHAHAHAH!! okej :3
Louise Gronborg

Postat av: felicia

Publicerad 2013-05-27 20:39:30

vad tycker du om mig?
Vem är din/dina bästa vänner?
Säg en låt som betyder mycket för dig och varför den betyder mycket för dig?
Vad brukar andra kalla dig för?

Svar: WHop whop felicia ska svara i en video så du får fan vänta lite :3
Louise Gronborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-27 20:47:41

hejsan , jag undrar varför du gör nya bloggar typ..aa. 24/7

Svar: Jadu jag har en fett ba orssak xd och kommer svara snart!
Louise Gronborg

Postat av: tne ninjakid

Publicerad 2013-05-27 21:33:17

Hur många katter har du nu?
GÅR DU I NÅGON TREVLIG SPORT?
Vad tycker du om dina tår?

big momo I support you to death

Svar: HAHAH svarar i en video snart :3
Louise Gronborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-27 21:37:45

Hur kom du ut me o va lesbisk?
Favvo årstid
Hur blev du o din tjej tsm?
Kan du o din tjej göra en video tsm?
Börja vlogga?
Vilken stil har du?

Svar: svarar i videon
Louise Gronborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-27 21:38:32

Vilka kläder gillar du?
Favorit affär?
Hur är du som person?
Bästa kompisen?
Vad tycker du om din skola?

Svar: svarar snart i en video
Louise Gronborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-27 21:39:45

Favorit kläder nu på sommaren?
Vad tycker du om homofober?
varför är du lesbisk?

Svar: svar kommer snart i en video
Louise Gronborg

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-28 21:19:55

Du o din tjej borde göra en video tsm!
Var bor du?
Hur lång är du?
Favvo hårfärg?!
Vilket smink använder du?

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-28 21:20:59

10 saker ingen visste om dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela